ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger
  • ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس عالی، سبک و خنک

    فری سایز (مناسب سایز های مدیوم و لارج)


    قیمت : 89000 تومان



    امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger در عین حال که بسیار متفاوت است، جزو فانتزی ترین ست ها می باشد و فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد. این ست با جنس ریون درجه یک، سبک و خنک مناسب سایز (مناسب برای سایز های مدیوم و لارج) عرضه شده است.
    ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger دارای مدل رکابی و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و جذاب می باشد. این ست دوست داشتنی را در باشگاه، در هنگام مسافرت و در جمع های دوستانه می توانید استفاده کنید و استایل جذابی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. وزن و اندازه آن بسیار سبک بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک مردانه Tiger :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/مدیوم)
    - طراحـی مـدرن مخصـوص جوانـان
    - قد شلوارک : 55 سانتی متر
    - عرض شانه : 33 سانتی متر
    - عرض سینه : 47 سانتی متر
    - قد رکابی : 65 سانتی متر
    - فاق : 28 سانتی متر
    - جنس : ریون چاپی
    - بسیار نازک و خنک
    - دارای کمـر کشـی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان