شال زنانه Glaris
  • شال زنانه Glaris

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    جنس شال : نخی چاپی تک رو

    رسمی , روزمره , لوکس , فشن


    قیمت : 139000 تومان



    شال و روسری از اکسسوری‌های جذاب و شیکی هستند که می‌توانند یک تیپ ساده و معمولی را به یک استایل چشم‌نواز و منحصربه‌فرد تبدیل کنند. معمولاً انتخاب شال بسیار سخت و دشوار است زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند از یک شال برای تیپ‌ها و استایل‌های مختلف استفاده کنند. روسری و شال تنها ابزارهایی برای حجاب و پوشاندن موی سر نیستند بلکه اگر درست و متناسب با استایل انتخاب شوند، تکمیل‌کننده‌ی تیپ هستند. همچنین برای ایجاد تنوع در تیپ می‌توان با یک مدل بستن جدید شال یا روسری تغییری چشمگیر در استایل روزانه ایجاد کرد.
    شال زنانه Glaris مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است، زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد. جنس شال و چاپ بسیار با کیفیت است و با شست‌وشو استفاده‌ی زیاد بور نشده و تغییر رنگ و پرز نمی دهد. جنس این شال لطیف است و ایستایی کامل و زیبایی دارد (لیز نمی خورد).


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های شال زنانه Glaris:
    - رنگ بندی : ترکیب مشکی و طوسی و سفید
    - طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
    - جنس شال : نخی چاپی تک رو
    - عرض شال : 70 سانتی متر
    - طول شال : 200 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان