استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)
  • استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی)

    قابل استفاده برای خمیردندان، انواع پماد و کرم ها

    هر بسته ارسالی  شامل 2 عدد استند

     ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت عالی

    ابزاری جهت تخلیه خمیر دندان، انواع کرم و پماد ها با کمترین زحمت و بی نظمی


    قیمت : 59000 تومان



    فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند و می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد. دسته زیبا با رنگ های متنوع و جذب می باشند که بصورت رندوم در بسته های دو عددی ارسال میشود. ابزاری جهت تخلیه خمیر دندان، انواع کرم و پماد ها با کمترین زحمت و بی نظمی، برای استفاده از این ابزار کاربردی کافیست فقط خمیردندان خود را درون محور قرار دهید ، سپس دسته را بچرخانید، خمیر دندان به راحتی خارج می شود. با این محصول می توانید تمام مواد خمیر دندان، فوم پاک کننده، کرم و غیره را خارج نمایید ...


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های استند خمیر دندان پیچی (پکیج 2 عددی):
    - قابل استفاده برای خمیردندان، انواع پماد و کرم ها
    - ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت عالی
    - بدنه سفید با رنگ بندی پیچ های بسیار زیبا
    - هر بسته ارسالی  شامل 2 عدد استند
    - سایز 3.8 در 5.2 سانتی متر
    - ضد ضربه شیک و با دوام


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    پکیج تقسیم کننده کشو Drawer Dividers دارای 6 خشاب می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را متصل و کشو خود را تقسیم کنید. این خشاب ها  قابل شستشو می باشند.

    قيمت : 35000 تومان
  • کیف خرید جادویی  to roll up  محصول جدیدی می باشد که در حالت عادی به شکل یک توپی یا متر  بوده اما زمانی که بخواهید می توانید آن را باز کنید و به عنوان کیف خرید از آن استفاده نمایید. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق العاده مقاوم و در عین حال شیک می باشد. از مزایای این کیف می توان به راحت بودن حمل آن و زیبایی بی وصف آن اشاره کرد.

    قيمت : 119000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان
  • با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

    قيمت : 12800 تومان