ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena
  • ست هودی و شلوار آدیداس مدل ارنا

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    فوق العاده نرم و لطیف

    سایزبندی: فری سایز (مناسب L و XL)


    قیمت : 369000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. این هودی و شلوار با مارک آدیداس یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این محصول سبک و راحت دارای دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد. جنس آن پارچه دو رو درجه یک بوده و سایز آن فری سایز می باشد (مناسب افراد با سایز L و XL می باشد). این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است.


    قیمت : 369000 تومان



    ویژگی های ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena:
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - جنس : پارچه دو رو درجه یک
    - عرض شانه : 47 سانتی متر
    - فاق شلوار : 25 سانتی متر
    - قد شلوار : 100 سانتی متر
    -  قد هودی : 70 سانتی متر
    - قد آستین: 65 سانتی متر
    - دارای کمرکشی و پهن
    - مچ شلوار کش دار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 369000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان