بافت مردانه مدل Pendar
  • بافت مردانه مدل Pendar

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس بسیار عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 139000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه مدل Pendar می باشد. این محصول یقه گرد است و استایل خاصی به پوشش شما می دهد. این بافت خاص را به آقایان خوش پوش و خوش استایل توصیه می کنیم. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه مدل Pendar:
    - فری سایز (مناسب برای L / XL)
    - عرض شانه : 50 سانتی متر
    - قد آستین : 60 سانتی متر
    - قد بافت : 70سانتی متر
    - یقه گرد شیک و مدرن
    - بسيار شيک و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار PUMA با جنس مکلون با رنگ مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان