کفش ساقدار مردانه Black ecco
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco

    طراحی اسپرت و زیبا

    با کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر

    سبک و راحت

    سایزبندی 41 الی 44


    قیمت : 279000 تومان



    کفش بخش مهمی از استایل آقایان است. به‌خصوص زمانی که یک استایل رسمی را برای یک قرار کاری مهم یا یک مراسم خانوادگی خاص انتخاب کرده‌اید مهم است کفشی که می‌پوشید کاملاً مناسب باشد. به‌علاوه فراموش نکنید هماهنگی بین کفش رسمی با کمربند هم از اهمیت زیادی برخوردار است. هنگام انتخاب کفش مردانه ظاهر آن اهمیت زیادی دارد اما همچنان باید قبل از خرید به راحت‌ بودن پاها در کفش فکر کنید. اندازه‌ی کفش هم مهم است، هرگز یک کفش تنگ یا گشاد انتخاب نکنید، هردوی آن‌ها باعث اذیت شدن پاها می شود. پنجه‌ی کفش نباید تنگ باشد و بلند بودن قد کفش باعث سرخوردن پا در کفش خواهد شد. این کفش دارای جنس چرم صنعتی می باشد و همچنین دور دوزی کفش استحکام و زیبایی خاصی به این محصول داده است. این کفش در سایز 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.
    کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد و به راحتی می توانید آن را با انواع پوشش های خود ست نمایید.


    قیمت : 279000 تومان



    ویژگی های کفش ساقدار مردانه  Black ecco:
    - مناسب فضای باز ، روزمره ، رسمی و اسپرت
    - جنس رویه چرم صنعتی درجه یک
    - باز و بسته شدن از طریق بند
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره PVC مرغوب
    - طرح بسیار جذاب و زیبا
    - مقاوم در برابر سایش
    - سایز بندی : 41 تا 44
    - رنگ بندی مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 279000 تومان


    ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان