ماکت دوربین مدار بسته Activation Light
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light

    کاملا مشابه نسخه واقعی

    بازدارندگی بالا از سرقت


    قیمت : 169000 تومان



    این ماکت دوربین مداربسته کاملا مطابق با دوربین مداربسته اصلی می‌باشد و به سختی ماکت بودن آن قابل تشخیص است.این محصول یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید، با توجه به هزینه بسیار پایین آن گزینه بسیار مناسبی جهت ایجاد یک جو روانی در محیط جهت جلوگیری و پیشگیری از سرقت و اتفاقات ناگوار است.
    فرصتی جالب برای افرادی است که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف و خدمات اضافی برای دوربین، جو روانی و امنیتی ایجاد کنند که از فعالیت های مخرب و دزدها در امان باشند.


    قیمت : 169000 تومان



    ویژگی های ماکت دوربین مدار بسته Activation Light:
    - کاملا مشابه نسخه واقعی
    - بازدارندگی بالا از سرقت
    - ابعاد : 21x9x9 CM
    - ضد آب و گرد و خاک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 169000 تومان


    برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 89000 تومان
  • چراغ قوه ی شکاری زوم دار پلیس یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. چراغ قوه 100% جدید با کیفیت فوق العاده بالا ...

    قيمت : 259000 تومان
  • چاقو کارتی Sin Clair اولین چاقو تولید شده در ابعاد یک کارت اعتباری (عابر بانک) می باشد. وزن چاقو کارتی Sin Clair تنها 18 گرم بوده در عین حال فوق العاده با کیفیت و تیز می باشد.

    قيمت : 34000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان