استند فنری و نگهدارنده موبایل
  • استند فنری و نگهدارنده موبایل

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    مناسب خودرو، صندلی، میز، کابینت و …

    با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)

    با انعطاف پذیری بالا


    قیمت : 129000 تومان



    با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید. دارای گیره بسیار مقاوم که میتوانید آن را در محل دلخواه نصب نمایید و سپس در هر زاویه ای که خواستید استند را شکل دهید. با هر نوع پیچ و خم و حالتی که خود شما دوست دارید. این محصول برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و سایز نگهدارنده موبایل آن قابل تنظیم است.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های استند فنری و نگهدارنده موبایل :
    - مناسب خودرو، صندلی، میز، کابینت، ویترین فروشگاه ها ، موبایل فروشی ها و ...
    - دارای بازوی 50 سانتی متری و فک نگهدارنده تا 11 سانتی متر
    - قابل استفاده به عنوان استند برای انواع موبایل و تبلت
    - ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم
    - قابل استفاده به صورت عمودی و افقی
    - قابلیت تنظیم در هر زاویه و شکل 
    - دارای لایه داخلی انعطاف پذیر
    - قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم
    - قابلیت چرخش 360 درجه
    - مناسب انواع موبایل ها
    - ایمنی بالا نصب آسان
    - قابلیت تنظیم ازتفاع 



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر هندزفری های بلوتوث موجود تک گوش می باشند و برای گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مناسب نیستند، مدل Airpods i7s با دارا بودن دو گوشی که قابلیت استفاده همزمان را دارد میتواند نیازهای اینچنینی شما را از بر طرف کند.

    قيمت : 249000 تومان
  • برند پرآوازه کالاهای دیجیتال آیفون پورت جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های خود حذف کرده است.  از آیفون 7 به مدل های بالاتر فقط یک پورت لایتینگ در پایین گوشی دیده میشود...

    قيمت : 49000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان