چراغ خواب سنسور دار Heart
  • چراغ خواب سنسور دار Heart

    ظاهر زیبا و جذاب

    نور بسیار ملایم مخصوص چراغ خواب

    دارای سنسور روشن شدن خودکار در تاریکی (شب ها)

    به شکل قلب در رنگهای متنوع


    قیمت : 79000 تومان



    این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور، چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند و با روشن شدن محیط مجدد به صورت خودکار خاموش میشود و توجه کنید که نیازی به خارج کردن چراغ از پریز در طول روز نمی باشد. ابعاد این چراغ 6.5x6.5x6.5 می باشد و توان آن 1 وات است و حداقل انرژی را مصرف می کند و می توان این چراغ فوق العاده را در تمام محیط های منزل و همچنین محل کار استفاده نمایید.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های چراغ خواب سنسور دار HEART:   
    - قابل استفاده جهت تزئین دکوراسیون  و  اتاق خواب
    - عملکرد خودکار به محض تاریک شدن محیط
    - نور بسیار ملایم مخصوص چراغ خواب
    - دارای دو شاخه برای اتصال به پریز
    - به شکل قلب در رنگهای متنوع
    - جنس: پلاستیک درجه 1
    - منبع تغذیه: برق شهری
    - دارای لامپ LED



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • این تبلت دیجیتال دارای قلمی مغناطیسی است که اجازه طراحی های ظریف را به استفاده کننده می دهد با این قلم می توانید حتی رنگ آمیزی های نیم سایه و سایه را هم ایجاد کنید

    قيمت : 179000 تومان
  • دستبند طرفداران پرسپولیس ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • یک محصول بسیار کاربردی با عملکرد خارق العاده می باشد که برای ورزشکاران به خصوص بسیار کاربرد دارد.

    قيمت : 399000 تومان
  • هسته گیر آلبالو مدل Helferhoff نوعی ابزار کاربردی در آشپزخانه است که به کمک بانوان آمده است تا بوسیله آن بتوانند به طور کاملا حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن آلبالو، گیلاس، زیتون، خرما و سایر میوه های مشابه را از هسته جدا کنند و برای مصارف مختلف مانند تهیه مربا، کمپوت، ترشی، آلبالو پلو و ... استفاده نمایند.

    قيمت : 99000 تومان