کیف موبایل و پول پرشین
  • کیف موبایل و پول پرشین

    مناسب تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید)

    دارای جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک

    دارای جای خودکار


    قیمت : 199000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند. کیف پول ازجمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی تیپ و استایل زنان و مردان خوش‌پوش باشد.مدل و رنگ کیف پول در استایل  بسیار تأثیرگذار است.در انتخاب کیف پول زنانه و مردانه باید به نکاتی ازجمله جنس کیف پول، مدل از نظر زیبایی و دسترسی آسان به وسایل داخل آن، فضاسازی داخلی کیف و قابلیت تمیز شدن آن توجه کرد.برخی از کیف پول‌ها دارای جا کارتی و جای موبایل هستند و می‌توان از آن‌ها برای خرید و سفر هم استفاده کرد.
    این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده. این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد و همچنین جنس آن چرم مصنوعی درجه یک می باشد.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کیف موبایل و پول پرشین:
    - قابل استفاده برای موبایل ها تا سایز 7 اینچ
    - دارای جای پول و چندین کارت عابر بانک
    - پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
    - قابليت گنجايش دو گوشی موبایل
    - جنس کیف : چرم مصنوعی
    - دارای بند دستی چرمی
    - دارای جای خودکار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان
  • یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت مچی LED طرح شیائومی را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

    قيمت : 259000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان