کفش کالج مردانه طرح CK
  • کفش کالج مردانه طرح CK

    عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

    فوق العاده راحت و مدرن

    بسیار سبک و شیک


    قیمت : 239000 تومان


    کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌ و گذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. کفش کالج مردانه طرح CK جنس رویه چرم صنعتی درجه یک بوده که با طرح روی کفش زیبایی دو چندان به خود گرفته در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین یا کتان به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید. کفش کالج مردانه طرح CK در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 239000 تومان



    ویژگی های کفش کالج مردانه طرح CK  :
    - مناسب پیاده روی ، روزمرگی ، مهمانی و...
    - عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
    - کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم
    -جنس رویه چرم صنعتی درجه یک
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره PVC مرغوب
    - دارای کفی پرسی
    - با کیفیت و مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 239000 تومان


    کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان