دستمال جادویی سوپر هندواش
  • دستمال جادویی سوپر هندواش

    دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند

    با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال جادوئی سوپر هندواش خارج میگردد

    و فقط و فقط دستمال نمدار باقی میماند بدون حتی ذره ای آب !


    دستمال جادویی Super Hand Wash در بسته 4 تایی رنگهای متنوع عرضه میگردد.

    محصول کشور تایوان، دارای هلوگرام اصلی ...



    قیمت : 19900 تومان



    دستمال جادویی سوپر هندواش دارای خاصیت نانو بوده و ساخت کشور تایوان می باشد. این محصول با هلوگرام و بسته بندی اورجینال (هر بسته شامل 4 عدد دستمال جادویی) عرضه می شود. دستمال سوپر هند واش آب را کاملا به خود جذب می کند و با یک فشار ساده تمامی آب موجود در دستمال جادویی سوپر هندواش خارج میگردد و فقط و فقط دستمال نمدار باقی میماند بدون حتی ذره ای آب! از این محصول استثنایی برای تمیز کردن انواع وسایل منزل، محیط کار، رایانه، اتومبیل، سطوح سرامیک، سنگ، شیشه، فلزات و ... می توان استفاده کرد.


    قیمت : 19900 تومان



    خصوصیات ویژه دستمال جادویی سوپر هندواش:
    - جذب کننده کامل آب بطوریکه حتی یک قطره آب نیز از آن نمیچکد.
    - همانگونه که به راحتی آب را جذب میکند در یک چشم به هم زدن تمامی آب موجود در آن نیز با یک فشار بطور کامل خارج میشود.
    - دارای هلوگرام اورجینال
    - دارای خاصیت نانو
    - هر پکیج از این محصول دارای 4 عدد دستمال جادویی می باشد.



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19900 تومان


    آب ميوه و مركبات را بگيريد و از نوشیدن آن لذت ببريد. وسيله اي ساده اما بسيار كارامد در هر خانه. راحت ترين وسيله برای گرفتن آب انواع مركبات مثل ليمو، پرتقال، گريپ فروت، نارنج و غيره.

    قيمت : 19000 تومان
  • هسته گیر آلبالو مدل Helferhoff نوعی ابزار کاربردی در آشپزخانه است که به کمک بانوان آمده است تا بوسیله آن بتوانند به طور کاملا حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن آلبالو، گیلاس، زیتون، خرما و سایر میوه های مشابه را از هسته جدا کنند و برای مصارف مختلف مانند تهیه مربا، کمپوت، ترشی، آلبالو پلو و ... استفاده نمایند.

    قيمت : 99000 تومان
  • دستکش سیلیکونی اسکاچ دار ، محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کاربردی می باشد. این محصول از جنس سیلیکون نرم ، منعطف و بسیار مقاوم تولید شده است.

    قيمت : 139000 تومان
  • سر نشینان یک خودرو معمولا راه حلی برای جلوگیری از آفتاب یا نور شدید آن ندارند و این باعث آزار و اذیت آن ها می گردد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک محصول جدید و کاربردی است که همانند یک کیسه دوخته شده و بر سر درب خود ماشین کشیده می شود و اولین پرده ای است که می توان در هنگام استفاده شیشه را به راحتی بالا و پایین برد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو در عین حالی که جلوی نور خورشید را می گیرید می توانید از ورود هوای آزاد بهره مند شوید. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لإت ببرین. این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد. در هر بسته از این محصول 4 عدد توری پنجره برای 4درب خودرو موجود می باشد.

    قيمت : 339000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان