ساعت دیواری طرح بهار
  • ساعت دیواری طرح بهار

    زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

    ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ...

    طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را

    حیرت زده خواهد کرد


    دارای 12 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 49000 تومان



    ساعت دیواری طرح بهار یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح بهار را که با 12 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.


    قیمت : 49000 تومان



    مشخصات محصول:
    - جنس : پلکسی گلاس تایوانی
    - رنگ : مشکی
    - نوع موتور : تایوانی
    - مدت گارانتی: 12 ماه


    قیمت : 49000 تومان



    این ساعت از پلکسی گلاس براق ساخته شده است و فوق سبک می باشد

    به راحتی نصب می شود، به راحتی جابه جا می شود، به راحتی تمیز می شود


    این همان هدیه ای ست که

    مدتها به دنبالش می گشتید

    برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …


    آخرین چیزی که برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود نیاز دارید ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.

    قيمت : 289000 تومان
  • پنل مطالعه Light Panel محصول جالبی است که کاربرد بسیار دارد و راه کاملا جدیدی برای استفاده از نور جهت مطالعه است. دارای طراحی خاص و جالب که  صفحه کتاب را روشن می کند

    قيمت : 169000 تومان
  • کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • همبرگر زن دستی با رنگی سفید و قایل شستشو سریع در واقع یک قالب همبرگر است و به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد که با پر کردن مواد غذایی مانند گوشت ، پنیر ، قارچ ، پیاز و سیر یک همبرگر شکم پر خوشمزه درست کنید ابعاد کوچک و وزن بسیار سبک این محصول کار را برای مشتریان عزیز بسیار راحت تر میکند. همبرگر زن دستی 10.5 سانتی‌متر قطر دارد. ابعاد کلی این محصول به ترتیب طول، عرض و ارتفاع برابر با 13، 13 و 6 سانتی‌متر است که فضای خیلی کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند. با داشتن این دستگاه دیگر خرید همبرگر آماده را فراموش خواهید کرد. کار با این محصول بسیار راحت است.

    قيمت : 59000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان