ساعت دیواری طرح گلبرگ
  • ساعت دیواری طرح گلبرگ

    زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

    ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ...

    طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را

    حیرت زده خواهد کرد

    دارای 12 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 49000 تومان



    ساعت دیواری طرح گلبرگ یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح گلبرگ را که با 12 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.


    قیمت : 49000 تومان



    مشخصات محصول:
    - جنس : پلکسی گلاس تایوانی
    - رنگ : مشکی
    - نوع موتور : تایوانی
    - مدت گارانتی: 12 ماه


    قیمت : 49000 تومان



    این ساعت از پلکسی گلاس براق ساخته شده است و فوق سبک می باشد

    به راحتی نصب می شود، به راحتی جابه جا می شود، به راحتی تمیز می شود

    این همان هدیه ای ست که

    مدتها به دنبالش می گشتید


    برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …

    آخرین چیزی که برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود نیاز دارید ...




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    گیره نگهدارنده روتختی دارای چهار سر دو سر برای نگه داشتن گوشه های ملحفه تخت میباشد که ملحفه را از جهار گوشه سفت کشیده و باعث باز شدن چروک ها و شل قرار گرفتن ملحفه روی تخت میباشد...

    قيمت : 99000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان
  • پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی موجب رفع و جذب لرزش های ماشین لباس شویی می شود که در انواع مختلف (خانگی، صنعتی و…) تولید می شوند.

    قيمت : 99000 تومان
  • خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان