ست کامل موکن ویزیت - Wizzit
  • ست کامل موکن ویزیت - Wizzit

    نسل جدید موکن های برقی

    همراه با کیف ست آرایش

    بهترین راه حل برای رهایی از موهای زائد بدن

    دقت زیر دستان شماست

    بسیار سریع و بدون درد مخصوص آقایان و خانم ها

    با 6 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 29000 تومان


    موکن ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند.
    موکن ویزیت یک موکن کوچک اما فوق العاده قدرتمند می باشد که فقط با دوعدد باطری کار میکند و نیاز به انرژی زیادی ندارد. این موکن با ایجاد محیط مغناطیس در نوک کشنده های خود موها را بدون هیچ دردی به سمت خود میکشد و باعث کنده شدن آنها از ریشه میگردد. همچنین به همراه موکن ویزیت یک کیف ست آرایش قرار دارد که ارزش آن به مانند خود موکن می باشد.


    قیمت : 29000 تومان


    موکن ویزیت به طور خاص برای گرفتن مو ها طراحی شده است. مهم نیست که این موها به چه طولی و ضخامتی باشند. موکن ویزیت با حرکت چرخشی و به طور بی درد ساقه و ریشه مو را از بین می برد. برای اینکه بتوانید از موکن ویزیت بهترین استفاده را ببرید کندن موهای زائد روشی دارد که باید آنرا با هر دستگاه موکنی که استفاده میکنید رعایت کنید. برای استفاده بهتر از موکن ویزیت موکن را بر خلاف جهت رویش مو و به صورت عمودی روی موضع مورد نظر قرار دهید تا کاربردی دستگاه بیشتر شود. همچنین میتوانید برای استفاده بهتر سر پلاستیکی موکن ویزیت را در بیاورید.


    قیمت : 29000 تومان


    موکن ویزیت برای کندن موهای پا، صورت، ساعد ها،

    ميان ابرو ها ، زير بغل و تمام قسمتهای حساس بدن.

    دارای قدرتی چند برابر نسبت به موکن های دیگر

    بسیار کوچک و سبک

    قابل استفاده در منزل، مهمانی ها، مسافرت و ...


    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    از بدو تولد برای کودکان قابل استفاده می باشد . برای اینکه کف باعث سوزش چشم کودک شما نشود این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . جنس این محصول از فوم می باشد و به سر کودکان فشار وارد نمیشود .

    قيمت : 69000 تومان
  • گردنبند Like جدیدترین و پر طرفدارین گردنبند عرضه شده در سال 2012، بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي. با طراحی تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده. برای اولین بار در ایران...

    قيمت : 19000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • نیم ست Love یکی از جدیدترین و شیک ترین نیم ست های عرضه شده در جهان می باشد. در طراحی این گردنبند و گوشواره ها از نگین های فوق العاده زیبا و درخشان استفاده شده است ...

    قيمت : 22000 تومان