پتوی همراه اسناگی - Snuggie
  • پتوی همراه اسناگی - Snuggie

    با جنس پلی استلر و بسیار نرم

    قابل شستشو در ماشین لباسشویی


    اسناگی یک همراه گرم برای روز های سرد ...

    طراحی استثنایی و بی نظیر ...

    برای اولین بار در ایران



    قیمت : 29500 تومان



    با این پتوی جادویی دیگر احتیاجی نیست لباس بیشتر بپوشید و دوباره بعد از اینکه گرمتان شد لباستان را کمتر کنید و دوباره سرما و دوباره لباس بیشتر! این پتوی بی نظیر که همانند لباس قابل پوشیدن است تمام حرارت بدن شما را نگه می دارد.
    هنگام استفاده از لپ تاپ و یا خواندن کتاب و دیدن تلویزیون، حتی هنگام صحبت با تلفن، ممکن است به علت ساکن بودن و عدم تحرک، احساس سرما بر شما غلبه کند. در این صورت هرچقدر بیشتر لباس بپوشید، امکان تحرک و فعالیتتان کمتر می شود اگر هم پتو بر روی پاهایتان بکشید، دستها و بازوهایتان سرد می ماند و یا مدام پتو لیز خورده و از روی پاهایتان می افتد. شما می توانید پتوی اسناگی را به راحتی به تن کرده و با اندازه بزرگ و گشادی که دارد به راحتی در آن به فعالیتهای روزانه خود بپردازید.


    قیمت : 29500 تومان



    ویژگی های پتو اسناگی:
    - جنس پلی استلر اصل و با کیفیت
    - طراحی شده با آستین های بلند و گشاد برای راحتی بیشتر و انجام دادن آسان کار های روز مره.
    - قابل استفاده برای تمامی افراد با هر سایزی
    - قابل شستشو در ماشین لباسشویی
    - قابل استفاده حتی هنگام ورزش و فعالیتهای زیاد
    - ارائه شده در سایز 137*180


    قیمت : 29500 تومان



    با پتوی اسناگی سرما را از خود دور کنید

    با جنس پلی استلر و بسیار نرم

    قابل شستشو در ماشین لباسشویی

    پتوی اسناگی بهترین و ماندگارترین هدیه


    برای کسی که دوستش دارید ...






    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29500 تومان


    ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  • آویز گردان همه کاره (بسته دو عددی) با پایه چرخشی ، محصولی است کاربردی که تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان