ادکلن مردانه دی اند جی دوان (D&G The One)
  • ادکلن مردانه دی اند جی دوان (D&G The One)

    رایحه ای کاملا مردانه و کلاسیک

    ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر دلچی گابانا


    مخصوص کسانی که می خواهند

    در ذهن ها یاد خود را ثبت کنید ...



    قیمت : 249000 تومان



    کمپانی Dolce & Gabbana نمونه مردانه The One را در زمستان سال 2008 به بازار ارائه کرد. هدف آنها توليد يك رايحه كاملاً مردانه و كلاسيك بود تا همسران به یکدیگر عشق بورزند. کمپانی Dolce & Gabbana در اين رايحه سليقه خود را اعمال كرد و آن را رايحه اي كمي گرم تر از رايحه های مردانه ديگر طراحي كرد. این عطر در گروه بویایی رایحه ی جنگلی و چوب های معطر قرار دارد و از نت های های ترنج ، گشنیز ، ریحان ، هل ، زنجبیل ، نرولی ، سدر ، عنبر و تنباکو تشکیل شده است. میهن استور این عطر مردانه را به همه شما دوستان پیشنهاد می کند.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های محصول:
    عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
    قدرت خوشبویی: عالی
    پیشنهاد استفاده : روز و شب
    مناسب برای : مردان
    سن مصرف : تمام سنین
    بو: گرم و تلخ
    فصل: ماه های سرد سال



    مشخصات محصول:
    نام ادکلن : The One
    شركت تولید كننده : Dolce & Gabbana
    كشور تولید كننده : ایتالیا
    حجم : 100 ML
    نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان



    لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • دستبند اسپرت دخترانه مگنتی این دستبند های شیک و مدرن به حساب می آید. این دستبند در دو رنگ خاکستری و قهوه ای عرضه شده است که مورد پسند جوانان قرار گرفته و کامل کننده استایل اسپرت شما می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • گردنبند کپسول عشق. این گردنبند های فوق العاده به روز و مطرح در میان جوانان اولین بار در سریال عاشقانه استفاده شد و بسیار مورد توجه طرفداران مد و استایل قرار گرفت...

    قيمت : 99000 تومان
  • با استفاده از این محصول هیچ مهارت خاصی برای طراحی لب های خود نیازی ندارید. با پکیج تاتو موقت لب میتوانید زیبایی را متعلق به خود کنید! محصولی کاملا گیاهی دوستدار پوست شما ...

    قيمت : 12800 تومان