چراغ مطالعه USB - LED
  • چراغ مطالعه USB - LED

    طراحی مبتکرانه و متفاوت

    قابل انعطاف، سبک و پر نور


    ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا



    قیمت : 19000 تومان



    با نور ملایم لامپ یو اس بی (Led Portable Lamp) صفحه کار خود را در تاریکی روشن نمایید و مدت زمان زیادی را بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ LED باشید به مطالعه یا کار با لب تاپ بپردازید. این چراغ مطالعه سبک و تاشو به واسطه USB انتهای آن، به پورت USB گوشی یا کامپیوتر شما وصل می شود و شما قادر خواهید بود با تا کردن بدنه لامپ، آن را در جهت دلخواه خود تنظیم کنید. قابلیت اتصال به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، پاوربانک و آداپتور از ویژگی های مثبت این محصول می باشد.





    قیمت : 19000 تومان



    ویژگی های محصول:
    چراغ مطالعه USB - LED
    جنس بدنه: سیلیکون
    کابل انعطاف‌پذیر
    قابلیت اتصال به هر نوع پورت USB
    طراحی زیبا و متفاوت
    در رنگ بندی متنوع و زیبا
    کارکرد با ولتاژ: 5V
    نوردهی: 1.2W
    قابل استفاده در منزل،مسافرت،ماشین،هواپیما،محل کار و ...
    سایز : 17cmx1.8cmx0.9cm
    قابلیت اتصال به: لپ تاپ ، تبلت , پاوربانک , موبایل و ...
    محافظت از بینایی
    قابل استفاده برای: روشن کردن کیبورد لب‌تاپ،هنگام مطالعه،زمان قطع برق و ...
    دارای استاندارد CE
    بهمراه پکیجینگ





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی موجب رفع و جذب لرزش های ماشین لباس شویی می شود که در انواع مختلف (خانگی، صنعتی و…) تولید می شوند.

    قيمت : 99000 تومان
  • توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد.

    قيمت : 99000 تومان
  • ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  • هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

    قيمت : 129000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری Solar Light مناسب نصب در دیوارهای ورودی ساختمان‌ها، حیاط، کناره‌های پله و مکان‌های مشابه است. چراغ با جذب انرژی خورشیدی در طول روز، انرژی لازم برای روشن کردن محوطه را در شب هنگام فراهم می‌کند.

    قيمت : 269000 تومان