دستگاه سه کاره بی نظیر
  • دستگاه سه کاره بی نظیر

    بسیار شیک و زیبا

    دارای سه کاربرد جالب …

    چراغ قوه + تست اسکناس + لیزر

    حتی به عنوان جا کلیدی هم میتوانید از این دستگاه استفاده کنید !

     قیمت : 9800 تومان

    دیگر نگران اسکناس های تقلبی یا چک های جعلی نباشید !!!

    با این دستگاه همیشه در کنارتان یک تستر اسکناس دارید!

    به همراه یک چراغ قوه پر نور و یک لیزر با برد بالا!

    برای اولین بار در ایران …

    این دستگاه کوچک که تنها نمایندگی رسمی آن در ایران فروشگاه اینترنتی میهن استور می باشد دارای وزنی کمتر از 50 گرم بوده و شما به راحتی میتوانید آن را همیشه در کنار خود داشته باشید و یا حتی به عنوان جا کلیدی از آن استفاده کنید. این دستگاه که در رنگ های مختلف عرضه شده است بسیار شیک و زیبا می باشد …

    مهمترین ویژگی این دستگاه تست اسکناس و چک پول های تقلبی است که این روزها با وارد شدن پول های تقلبی در بازار ، این دستگاه می تواند کمک بزرگی برای تشخیص این امر باشد. در کنار تست اسکناس نیز یک چراغ قوه (با نور مهتابی) و یک لیزر با برد بسیار بالا نیز قرار دارند که همگی باعث شده اند این دستگاه به یک دستگاه سه کاره کاربردی با قیمت استثنایی تبدیل شوند!

    ارزانترین ، کوچکترین و جدیدترین دستگاه تستر اسکناس و چک پول های جعلی

    به همراه چراغ قوه و لیزر …

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    قیمت : 9800 تومان


    امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان
  • ژل بازی اسلایم . بازی با این ژل نه تنها حس فوق العاده ای دارد بلکه تنش ها و استرس های روزمره را بر طرف می نماید و آرامش بخش است.

    قيمت : 29000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 399000 تومان
  • بازی مهیج راکت اسنپ کچ، شامل یک اسباب بازی جذاب وجدید است . این بازی شامل 2 راکت به همراه 4 عدد توپ است. با قرار دادن راکت در دست و حرکت دادن آن می توانید توپ را پرتاب و دوباره بگیرید.

    قيمت : 99000 تومان