گلدان جادویی Fruits Plant
  • گلدان جادویی Fruits Plant

    یک محصول 10 کاره برای آشپزخانه

    طراحی عالی، هوشمندانه و کابردی


    گلدانی با 10 کاربرد مختلف و مورد نیاز!

    تمام نیاز های آشپزخانه خود را با این وسیله برطرف کنید ...


    قیمت : 49000 تومان



    گلدان جادویی Fruits Plant یک محصول بسیار کابردی است که دارای طراحی عالی و هوشمندانه ای می باشد. این محصول 10 کابرد مختلف دارد که از کاربرد های آن می توان به: آبگیر لیمو، قاچ کن سیب، صفحه برش توری، رنده توری شکل، آبگیر گریپ‌فروت و ... اشاره کرد. جالب است بدانید برگ های این گلدان هم کاربرد های مختلف دارد! 2 برگ برای برش لیمو و 4 برگ کوچک بعنوان چنگال طراحی شده اند. این گلدان هم یک دکوری فانتزی و شیک برای آشپزخانه شما می باشد و هم یک وسیله 10 کاره بسیار کاربردی!




    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های گلدان جادویی Fruits Plant:
    - کیفیت بالا
    - 10 کاربرد مختلف
    - دو برگ برای برش لیمو
    - یک برگ بزرگ قاشقی (برای آوکادو و میوه های مشابه)
    - 4 برگ کوچک بعنوان چنگال
    - قاچ کن سیب
    - صفحه برش توری
    - رنده توری شکل
    - آبگیر لیمو
    - آبگیر گریپ‌فروت
    - کاسه زیرین
    - طراحی عالی و هوشمندانه
    - ظاهر زیبا به شکل گلدان
    - شستشو راحت


    قیمت : 49000 تومان



    گلدان جادویی Fruits Plant

    وسیله ای با 10 کاربرد مختلف

    تمام نیاز های آشپزخانه خود را با این وسیله برطرف کنید ...


    بهترین هدیه برای کدبانوی ایرانی






    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


     با آمدت پاییز و زمستان ، هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و ما برای گرم کردن درون منازل و محل کار خود از سیستم های گرمایشی مختلف و متنوعی استفاده می کنیم ...

    قيمت : 69000 تومان
  • هسته گیر آلبالو مدل Helferhoff نوعی ابزار کاربردی در آشپزخانه است که به کمک بانوان آمده است تا بوسیله آن بتوانند به طور کاملا حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن آلبالو، گیلاس، زیتون، خرما و سایر میوه های مشابه را از هسته جدا کنند و برای مصارف مختلف مانند تهیه مربا، کمپوت، ترشی، آلبالو پلو و ... استفاده نمایند.

    قيمت : 99000 تومان
  • آچار همه كاره نينجا والت بهترین و ضروری ترین وسیله ای که می توانید در کیف خود به همراه داشته باشید. با قابليت 18 ابزار متفاوت در سايز يك كارت عابر بانک. وسیله مورد نیاز برای هر خانه و فرد.

    قيمت : 35000 تومان
  • امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • جا مسواکی و دستگاه خمیردندان اتوماتیک مدرن که با استفاده از این محصول بدون نیاز به برق و باتری از تکنولوژی جدید میتونید استفاده کنید و از آن لذت ببرید و از هدر رفتن خمیر دندان جلو گیری کنید و جلوه خاصی به سرویس بهداشتی منزل خود بدهید

    قيمت : 179000 تومان