جامایع دیواری طرح بینی
  • جامایع دیواری طرح بینی

    طراحی خلاقانه و بی نظیر

    قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی و ظرفشویی و ...


    کافیست شامپو یا مایع را درون مخزن ریخته و روی بینی را فشار دهید

    نصب بسیار آسان و طراحی ارگونومیک



    قیمت : 35000 تومان



    جامایع دیواری طرح بینی محصولی کاربردی می باشد که دارای طراحی جدید و بسیار خنده دار می باشد. کافیست شامپو، مایع دستشویی یا ... را درون مخزن آن ریخته و روی بینی را فشار دهید تا مایع از آن خارج شود. این جامایع دارای طراحی ارگونومیک بوده و جنس آن از سیلیکون درجه یک می باشد. از ویژگی های این جامایع نصب آسان و سریع آن است که با استفاده از 3 پایه چسبناک که پشت محصول تعبیه شده است شما می توانید روی هر سطحی آن را بچسبانید و همچنین این ویژگی باعث شده است این محصول قابلیت جابجایی بسیار آسان را داشته باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های جامایع دیواری طرح بینی:
    - جنس سیلیکون درجه 1
    - قابلیت چسباندن بر روی هر سطحی
    - نصب بسیار آسان با استفاده از پایه های چسبناک تعبیه شده روی محصول
    - قابلیت جابه جایی آسان
    - طراحی ارگونومیک
    - ابعاد 18*14*8/5 سانتی متر
    - قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 35000 تومان


    ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان
  • کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • آویز کیف طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت دوطرفه همراه با قلاب آویز جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد. آویز کیف طبقاتی امکان استفاده از حداقل فضای ممکن برای نگهداری کیف های شما را فراهم می کند.

    قيمت : 79000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان
  • خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان