جعبه ابزار همه کاره BS Tools
  • جعبه ابزار همه کاره BS Tools

    دارای چراغ قوه بسیار قوی و 26 قطعه پر کاربرد

    دارای انواع پیچ گوشتی و آچار بکس

    وسیله‌ای کاربردی در ماشین ، محل‌کار ، منزل و ...

    بسیار کاربردی ، سبک و قابل حمل



    قیمت : 35000 تومان



    جعبه ابزار همه کاره، سبک و بسیار کاربردی می باشد و شامل انواع پیچ گوشتی دو سو و چهار سو، پیچ گوشتی ساعتی، آچار بکس از سایز 4 تا 12 میلیمتر می باشد. در ضمن دارای یک چراغ ال ای دی قوی برای کار کردن در شب و در جاهایی که نیاز به نور بیشتری دارید می باشد که این چراغ تنها با 3 باتری قلمی کار می کند. این جعبه بسیار سبک و کاربردی می باشد که حمل آن بسیار آسان بوده و وسیله ای مورد نیاز در منزل، محل کار، اتومبیل و ... می باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    محتویات جعبه ابزار همه کاره :
    1- انواع پیچ گوشتی دو سو و چهار سو (در سایز های مختلف)
    2- پیچ گوشتی ساعتی (در 4 سایز مختلف)
    3- آچاربکس از سایز 4 تا 12 میلیمتر
    4- دارای چراغ شب



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 35000 تومان


    دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • جارو برقی شارژی همراه با ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در موارد خاصی مانند تمیزی نقاط کور در منزل و یا داخل خودرو کاربرد بسیار خوبی داشته و قابلیت هایی همچون کارکرد شارژی و بدون نیاز به برق و سیم را دارد که می تواند در مواقع مسافرت و … نیز بسیار کاربردی باشد.

    قيمت : 389000 تومان
  • برای تمیزکردن و از بین بردن جرم های رسوب بسته درزهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، حمام و ... نیاز به یک فرچه محکم دارید که با کمترین فشار تمامی جرم ها را از بین ببرد.

    قيمت : 69000 تومان
  • جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

    قيمت : 129000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169000 تومان