ساعت مچی طرح نقشه
  • ساعت مچی مدل نقشه

    تقشه جهان بر روی دستان شما

    دارای رنگ های متنوع و منحصر به فرد


    نمایش عقربه ثانیه به صورت پرواز هواپیما



    قیمت : 29000 تومان



    این ساعت در رنگ های آبی، مشکی، قرمز، قهوه ای و سبز عرضه شده است.
    هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر نمایید.


    ساعت مچی طرح نقشه، ساعتی شیک و متفاوت برای آنهایی که بدنبال ساعت های تکراری نیستند. از ویژگی های این ساعت قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالای آن و نمایش عقربه ثانیه به صورت پرواز هواپیما می باشد. این ساعت در رنگ های متنوع و منحصر به فرد عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام فرم سفارش ذکر نمایید.


    قیمت :
    29000 تومان


    ویژگی های ساعت مچی طرح نقشه:
    - مورد استفاده : خانم ها / آقایان
    - بند شیک و زیبا به صورت دوردوخت
    - رنگ بندی های شاد و جذاب
    - تک موتوره
    - عقربه ساعت به شکل پرواز هواپیما
    - کیفیت بسیار مناسب
    - ارائه شده در رنگ های متفاوت: آبی، مشکی، قرمز، قهوه ای و سبز (هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 29000 تومان


    کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان