کلاه کپ طرح طهران
  • کلاه کپ طرح طهران

    طراحی متفاوت، با قابلیت تنظیم سایز

    لوگو دوخته شده طهران

    دوخت تمیز و بسیار حرفه ای



    قیمت : 29000 تومان



    امروز کلاه کپ طرح طهران رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم که بتازگی این طرح حسابی مد شده و در بین جوان ها طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده. امتیاز بعدی، قابل تنظیم بودن اونه که باعث میشه برای سایزهای مختلف سر مناسب و قابل استفاده باشه و بکمک بند چسبی بتونید اون رو کاملا متناسب با سایز سرتون اندازه کنید. همچنین دوخت بسیار تمیز و حرفه ای و کیفیت بالای کلاه از دیگر ویژگی های این محصوله. مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‌ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به مد اهمیت می دهند و مدگرا هستند. با وجود آن که مد و مدگرایی کل گستره‌ى زندگی اجتماعی را در بر می گیرد، پوشاک و سبک و شیوه‌ى آرایش، شاخص ترین کالای مد شونده محسوب می شود. امروزه صنعت مد، مدام درحال تغییر و تکامل است. همچنین دغدغه خیلی از جوان ها اطلاع از آخرین مد و در نهایت شیک پوشی است. جوانی، فصل تازه ای در زندگی و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرایز طبیعی در شکل دهی آن، نقش اصلی را بر عهده دارند. استقلال طلبی، تنوّع دوستی، هیجان خواهی، نقد گذشته و نوگرایی از جمله ویژگی های دوران جوانی است که به شدّت، تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن قالب های موجود، و رسیدن به هویتی متمایز از کسانی که پیش از او بوده اند می باشد. این نیاز، زمانی که نمود بیرونی به خود می گیرد و در رفتار جوان منعکس می شود، به صورت مدگرایی ظاهر می گردد.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های کلاه کپ طهران:
    - قابلیت تنظیم سایز
    - لوگو دوخته شده طهران روی کلاه
    - اسپرت و متفاوت
    - دوخت تمیز
    - قطر حدودی کلاه: 21cm
    - مشکی و تک رنگ



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 29000 تومان


    ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان