ساعت مچی ضد آب Fucda
  • ساعت مچی ضد آب Fucda

    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

    ساعتی بسیار خاص و با کیفیت


    دستان شما در اختيار جذابيت …

    دارای جعبه شکیل و 6 ماه گارانتی تعویض



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت ضد آب Fucda یک ساعت خاص و بسیار شیک می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این ساعت دارای طراحی جدید و بسیار شیک می باشد و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. بند این ساعت بسیار نرم و منعطف بوده و به همین دلیل در دست بسیار راحت و سبک به نظر می آید. ویژگی بارز این محصول طراحی خاص آن است که نه می توان آن را یک ساعت دیجیتالی و نه یک ساعت عقربه ای تلقی کرد. خواندن این ساعت بر خلاف ظاهر مدرن و پیچیده اش بسیار آسان است و به وسیله 3 فلش مثلثی موجود در صفحه ساعت انجام می شود. ساعت Fucda با جعبه ای شکیل همراه با 6 ماه گارانتی تعویض برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.


    قیمت : 59000 تومان


    امکانات و ویژگی های ساعت مچی ضد آب Fucda:
    - دارای بند نرم بسیار با کیفیت
    - ضد آب تا 90%
    - مقاوم در برابر ضربه
    - طراحی بسیار خاص و شیک
    - وضعیت موتور: تک موتوره
    - جعبه چوبی بسیار شکیل
    - شش ماه گارانتی تعویض


    قیمت : 59000 تومان


    ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت

    قابل ست کردن با لباس های اسپرت و رسمی

    همراه با 6 ماه گارانتی تعویض


    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 59000 تومان


    ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 129000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان