هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل
  • هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل

    Mount Holder magnetic Car Air Vent

    قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها

    اتصال آسان به دریچه کولر اتومبیل

    قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش

    وسیله ای بسیار کاربردی در اتومبیل


    قیمت : 29000 تومان



    آیا از گم شدن گوشی موبایل خود در داخل خودرو خسته شده اید؟ آیا همواره در هنگام رانندگی به فکر این هستید که گوشی موبایل شما کجاست؟ فروشگاه میهن استور با عرضه محصول هولدر مغناطیسی موبایل مشکل شما را بر طرف نموده است. شما به آسانی  می توانید این هولدر را به دریچه کولر اتومبیل نصب نمایید. این هولدر گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مشکلات نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده های کشویی و ... را ندارد. این وسیله بر روی تمامی اتومبیل ها در عرض چند ثانیه نصب می شود.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل :
    - مگنت بسیار کارا برای نگهداری گوشی موبایل شما
    - قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل
    - مگنت این هولدر هیچ گونه زیانی برای گوشی شما ندارد
    - قابلیت نصب فوق العاده آسان بر روی دریچه کولر اتومبیل
    - قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها
    - بسیار کاربردی و رفع نیاز شما در دسترسی به گوشی موبایل خود در داخل اتومبیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مسئله باشند؛ اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید.

    قيمت : 89000 تومان
  • هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 39000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • مبدل OTG برای آیفون (لایتنینگ) یک مبدل بدون نیاز به نصب نرم افزار، مخصوص گوشی و تبلت های اپل با سرعت بسیار بالاست، از آنجایی که این محصول به تازگی به تولید رسیده و با تکنولوژی روز هماهنگ است میبایست ورژن IOS دستگاه از 13 بالاتر باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان