کیف کج زنانه هیلدا
  • کیف کج زنانه هیلدا

    طراحي جديد و بسيار شيک با کيفيت عالي

    در سه رنگ ترکيبي کنف و خاکستری، کنف و صورتی، کنف و قهوه ای

    مناسب استفاده روزانه و مجلسی


    قیمت : 45000 تومان



    کیف زنانه Hilda از جنس میکانوس و کنف بوده و دوخت بسیار تمیز و ظاهری زیبا دارد و در سه رنگ ترکیبی کنف و صورتی، کنف و قهوه ای، کنف و خاکستری ارایه شده است. کیف زنانه Hilda یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و دارای یک محفظه بزرگ اصلی است که دارای جیب داخلی نیز می باشد. این محصول دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که بهره گیری از دو جنس متفاوت کنف و میکانوس و هماهنگی آنها زیبایی آن را دو چندان نموده است. هنگام ثبت سفارش می توانید در سبد خرید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های کیف کج زنانه هیلدا :
    -
    طراحي جديد و بسيار شيک با کيفيت عالي
    - در سه رنگ ترکيبي کنف و خاکستری، کنف و صورتی، کنف و قهوه ای
    - جنس: ترکیبی کنف و ميکانوس
    - مناسب استفاده روزانه و مجلسی
    - دارای جیب داخلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان