کفش ساق دار نایک مدل Air Force
  • کفش ساق دار نایک مدل Air Force

    Nike Air Force Shoes

    طراحی و کیفیت بی نظیر

    دارای کفی مقاوم و
    رویه ساقدار

    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 279000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش نایک Air Force کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش ساق دار علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 279000 تومان



    ویژگی های کفش ساق دار نایک مدل Air Force :
    - طراحی و کیفیت بی نظیر
    - عرضه شده در سایز 41 الی 44
    - جنس رویه: چرم مصنوعی
    - جنس زیره: PVC
    - دارای کفی دور دوزی شده
    - رویه ساق دار جهت محافظت از پا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 279000 تومان


    کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان