کفش دخترانه آدیداس مدل Pato
  • کفش دخترانه آدیداس مدل Pato

    طراحی و کیـفیت بی نظیر


    عرضه شده در سایزهای 37 تا 40

    در دو رنگ ترکیبی خاکستری سبز و خاکستری صورتی

    دارای كفی مستحكم و بسيار زيبا

    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 45000 تومان



    متناسب با فصل دختران خوش سلیقه به دنبال کفش مناسب با استایل خود هستند. کفش دخترانه آدیداس مدل Pato کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز آن به ویژه کفی آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ های ترکیبی (خاکستری صورتی) و (خاکستری سبز) و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه آدیداس مدل Pato:
    -
    طراحی و کیـفیت بی نظیر
    - عرضه شده در سایزهای 37 تا 40
    - دارای كفی مستحكم و بسيار زيبا
    - دو رنگ ترکیبی (خاکستری صورتی) و (خاکستری سبز) با قابليت انتخاب رنگ در سبد خرید



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS سفید رنگ و مدل اسپرت تولید شده. این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.

    قيمت : 269000 تومان