هولدر سیلیکونی لاک
  • هولدر سیلیکونی لاک

     ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن


    ارئه شده در رنگ های مختلف

    قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک


    قیمت : 12000 تومان



    همواره هنگام لاک زدن بایستی شیشه لاک را نگه دارید و تمام تمرکز خود را از ناخن های خود از دست می دهید. هولدر سیلیکونی لاک به شما کمک می کند تا تمام تمرکز خود را به طراحی و زدن لاک بر روی ناخن های خود بخشیده و از بابت نگه داشتن شیشه لاک هیچ نگرانی نداشته باشید. این محصول با جنس سیلیکون درجه یک عرضه شده است و برای انواع سایز شیشه های لاک قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 12000 تومان



    ویژگی های هولدر سیلیکونی لاک:
    -
    جنس سیلیکونی درجه یک
    - ارئه شده در رنگ های مختلف
    - ابتکاری نو برای استفاده آسان از لاک ناخن
    - قابل استفاده برای انواع سایز شیشه های لاک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 12000 تومان


    از بدو تولد برای کودکان قابل استفاده می باشد . برای اینکه کف باعث سوزش چشم کودک شما نشود این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . جنس این محصول از فوم می باشد و به سر کودکان فشار وارد نمیشود .

    قيمت : 69000 تومان
  • شیر نماد عظمت, قدرت, عدالت, قانون و دلیری است. هم چنین در یکی از کهن ترین تمدن های بشری به عنوان نماد قدرت و سلطه حاکم بر یک سرزمین به شمار رفته به همین خاطر می توان در بیشتر فرهنگ های جهان شیر را نماد قدرت و سلطنت یافت.

    قيمت : 89000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان