گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال
  • گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال

    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

    هماهنگی با انواع لباس اسپرت

    عرضه شده در رنگهای طلایی و نقره ای

    هدیه ای بی نظیر به طرفداران فوتبال



    قیمت : 39000 تومان



    این گردنبند در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه شده است.

    در قسمت پیغام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.


    فوتبال پر طرفدارترین ورزش در میان مردم است و همواره دوستاران فوتبال می خواهند عشق و علاقه خود به این ورزش را بروز دهند. گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال با نمایی شیک و لاکچری نه تنها نمایان کننده علاقه شما به ورزش فوتبال است بلکه با طرح مدرن و خاصی که دارد استایل خاصی به لباس شما بخشیده و متمایز کننده شما خواهد بود.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های گردنبند لاکچری طرح توپ فوتبال :
    - جنس : استیل
    - رنگ ثابت و با دوام
    - فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس اسپرت
    - مورد توجه جوانان و دوستداران فوتبال
    - استفاده شده توسط فوتبالیست ها
    - ارائه در 2 رنگ طلایی و نقره ای



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    شیر نماد عظمت, قدرت, عدالت, قانون و دلیری است. هم چنین در یکی از کهن ترین تمدن های بشری به عنوان نماد قدرت و سلطه حاکم بر یک سرزمین به شمار رفته به همین خاطر می توان در بیشتر فرهنگ های جهان شیر را نماد قدرت و سلطنت یافت.

    قيمت : 89000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان
  • مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

    قيمت : 39000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • اصلاح، از بین بردن موهای پا، موهای زیر بغل، موهای سینه، موهای بدن و غیره در یک دستگاه قابل انجام است،یک دستگاه ریش تراش برقی قابل حمل مینی که برای مراقبت از خانم ها و آقایان در مورد نیاز است.

    قيمت : 339000 تومان