تی شرت مردانه طرح Maserati
  • تی شرت مردانه طرح Maserati

    دارای جنس پارچه نخی درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان امروزی



    قیمت : 45000 تومان



    اگر طرفدار اتومبیل مازراتی هستید این تی شرت با داشتن لوگو این کمپانی معتبر و پرطرفدار همان چیزی است که حتما به دنبالش هستید. این تی شرت ها با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج  با جنس نخی عرضه شده اند و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه طرح Maserati:
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه نخی درجه یک
    - قد تیشرت: 65 سانتیمتر
    - عرض سینه: 47 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان