ست رکابی و شلوارک طرح BMW
  • ست رکابی و شلوارک طرح BMW

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    کمر کشی  و بند داخلی

    دارای  کش در انتهای زانو شلوارک

    حس تفاوت و برتری BMW


    قیمت : 35000 تومان



    امروزه متناسب با فصل، جوانان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک طرح BMW در عین حال که بسیار متفاوت است و نماد کمپانی BMW بر روی آن درج شده است بسیار راحت و کاربردی بوده و بی شک پوشاک محبوب شما خواهد بود. این محصول با جنس درجه یک به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک طرح BMW:
    - بسیار شیک و راحت
    - قد رکابی:  70 سانتی متر،  شانه تا شانه: 42 سانتی متر
    - قد شلوار : 70 سانتی متر،  فاق شلوارک  35 سانتی متر
    - دور کمر : 64 سانتی متر
    - سایزبندی: فری سایز ( مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج )



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان