کفش مردانه نایک مدل Airmax (سفید)
  • کفش مردانه نایک مدل Airmax (سفید)

    بسیار شیک و راحت

    طرح جدید از برند جهانی نایک

    کفی پرسی و فاقد دور دوزی

    قابلیت ست کردن با انواع شلوار جین/کتان و ...


    قیمت : 49000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه نایک مدل Airmax (سفید) کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه نایک مدل Airmax (سفید):
    -جنس: چرم مصنوعی
    - جنس زیره: PU
    - سایز: 41 الی 44
    - رنگ بندی: سفید
    - کفی پرسی و فاقد دور دوزی
    - قابلیت ست کردن با انواع شلوار جین/کتان و ...



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان