تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس
  • تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس

    برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...


    فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)

    طرح ویژه ارائه شده برای محرم امسال

    جنس پارچه ویسکوز درجه یک


    قیمت : 35000 تومان



    تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس، طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. طراحی ظریف و خیره کننده آن که به صورت دایره ای است بسیار چشم نواز است و همچنین وسط طرح با کلمه زیبای (یا ابوالفضل العباس) مزین شده است. جنس این تی شرت از پارچه ویسکوز درجه یک است که به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) ارائه شده است. امیدواریم این محصول مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد..


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های تی شرت محرم طرح یا ابوالفضل العباس:
    - طرح ویژه ارائه شده برای محرم امسال
    - فری سایز مناسب لارج و ایکس لارج
    - قد تی شرت: 67 سانتی متر
    - عرض سینه 48 سانتی متر
    - جنس: پارچه ویسکوز درجه یک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری PRADA یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان