عروسک فانتزی یوبرو
  • عروسک فانتزی یوبرو

    شخصیت محبوب این روز های تلگرام!


    آنتی باکتریال و قابل شست و شو

    دارای جنس مخمل با کیفیت

    دارای گیره آویز


    قیمت : 19000 تومان



    امروزه عروسک کاراکتر های تلگرام و اینستاگرام از محبوب ترین اسباب بازی های میان کودکان و نوجوانان و جوانان هستند. یکی از شخصیت های پر طرفدار شخصیت یوبرو است که بسیار محبوب بوده و عروسک آن بسیار پر طرفدار شده است. این عروسک ها با کیفیت بالا و قابل شستو شو و ضد حساسیت بوده و گرفتن سلفی با آنها و استفاده از آن ها در داخل اتومبیل و یا حتی در داخل اتاق جذابیتی خاصی دارد. این محصول دارای گیره جهت آویز می باشد.


    قیمت : 19000 تومان



    ویژگی های عروسک فانتزی یوبرو:
    - انتی باکتریال
    - مخمل با کیفیت
    - قابل شست و شو
    - الیاف ویسکوز ضد حساسیت
    - دارای گیره آویز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    ممکن است تصور کنید که تنها کاربرد عینک شنا جلوگیری آن از ورود آب به داخل چشم است. اما حقیقت امر این است که عینک شنا علاوه بر این‌که مانع ورود آب به داخل چشم می‌شود، امکان دید در زیر آب را هم به شناگر می‌دهد. آبی که در استخر وجود دارد سرشار از کلر و مواد شیمیایی دیگر است برای همین خوب است که هنگام شنا حتما از عینک شنا استفاده کنید.

    قيمت : 129000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • چاقو کارتی Sin Clair اولین چاقو تولید شده در ابعاد یک کارت اعتباری (عابر بانک) می باشد. وزن چاقو کارتی Sin Clair تنها 18 گرم بوده در عین حال فوق العاده با کیفیت و تیز می باشد.

    قيمت : 34000 تومان
  • این نوع چراغ در رده محبوب ترین انواع چراغ های پیشانی قرار می‌گیرد. این چراغ قدرتش را از 3 باتری قلمی می‌گیرد و قابلیت‌های زیادی دارد زیرا می‌توانید با قرار دادن باتری روی حالت استندبای همچنان از آن استفاده کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان