ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی
  • ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    چاپ ورقی طلایی درجه یک

    هدیه بی نظیر به طرفداران تراکتورسازی


    قیمت : 65000 تومان



    ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی متشکل از شلوار فوق العاده راحت از جنس پارچه بیلسی ترک و تی شرت اسلیم فیت با جنس پنبه صد در صد خالص است که تناسب بی نظیری با هم داشته و زیبایی چشمگیری دارند. این ست چه در منزل و چه خارج از منزل و حتی در ورزشگاه و باشگاه مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. این محصول با کیفیت فوق العاده بالا به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 65000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار تراکتور سازی:
    - فری سایز (مناسب L و XL)
    - چاپ ورقی طلایی درجه یک
    - جنس شلوار: بیلسی ترک
    - جنس تی شرت: پنبه صد در صد خالص
    - قد شلوار: 100سانتی متر
    - فاق شلوار:30 سانتی متر
    - قد تی شرت: 70سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 65000 تومان


    ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 129000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری PRADA یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان