تی شرت سه بعدی Hex
  • تی شرت سه بعدی Hex

    تی شرت جدید و حیرت انگیز


    طرح سه بعدی بدون برجستگی

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    پارچه ویسکوز درجه یک


    قیمت : 199000 تومان



    امروزه جوانان به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده کیفیت مناسب نیز داشته باشد. تی شرت سه بعدی Hex با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و حیرت انگیر همان چیزیست که جوانان آن را انتخاب می کنند. چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده می کند. این محصول به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) با پاچه ویسکوز درجه 1 عرضه شده است.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های تی شرت سه بعدی Hex:
    - طرح سه بعدی بدون برجستگی
    - تی شرت جدید و حیرت انگیز
    - پارچه ویسکوز درجه یک
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان