بافت مردانه Nevala
  • بافت مردانه Nevala

    بسيار شيک و راحت


    بافت برجسته چهارخانه ریز

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    کشباف درجه یک


    قیمت : 39000 تومان



    از جمله شیکترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه Nevala می باشد که به رنگ خردلی و با کشبافت درجه یک عرضه شده است. کشباف آن به صورت چهار خانه های برجسته فوق العاده شیک می باشد که زیبایی ویژه ای به آن بخشیده و وقار خاصی به این لباس می دهد. این بافت خاص را به آقایان خوش پوش و خوش استایل توصیه می کنیم. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه Nevala:
    - بسيار شيک و راحت
    - جنس: کشباف درجه يک
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - قد بافت: 70 سانتی متر
    - شانه تا شانه: 40 سانتی متر
    - طول آستين: 60 سانتی متر
    - رنگ: خردلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان