کفش مردانه Puma طرح Smash
  • کفش مردانه Puma طرح Smash

    طراحی جديد و فوق العاده شيک


    دارای زیره PU کپسولی

    برند برتر و جهانی Puma



    قیمت : 99000 تومان



    اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید، کفش مردانه Puma طرح Smash را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ مشکی این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Puma طرح Smash بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Puma طرح Smash :
    - جنس رویه: چرم مصنوعی
    - جنس زیره: PU کپسولی
    - فوق العاده زیباو سبک
    - سایزبندی: 41 تا 44
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان