ساعت مچی اسپرت JESI
  • ساعت مچی اسپرت JESI

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    قابل استفاده برای اقایان و خانم ها

    جنس بند : چرم صنعتی

    رنگ بند: قهوه ای


    قیمت : 79000 تومان



    ساعت مچی اسپرت JESI بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد می باشد. ساعت مچی اسپرت JESI  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد. این ساعت قیمت مناسبی داشته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است ضمنا موتور به کار رفته در قلب این ساعتِ زیبا از نوع پِرِسی بوده و باتری آن نیز قابل تعویض است. بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی فوق العاده ای دارد.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی اسپرت JESI  :
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
    - جـنس بـند : چـرم صنـعتی
    - نوع قفل بند: سگکی ساده
    - قطر صفحه: 40 میلی متر
    - رنگ بنــدی فریم:نقره ای
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - رنگ بند:قهوه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان