المنت قهوه و چای ساز فندکی خودرو
  • المنت قهوه و چای ساز فندکی خودرو

    امکان درست کردن چای و قهوه حتی با آب سرد

    رساندن آب به دمای جوش در کمتر از 15 دقیقه

    با قابلیت جوش اوردن آب در دمای 100 درجه


    قیمت : 119000 تومان


    المنت چای ساز فندکی ماشین وسیله ای کاربردی جهت تهیه آب جوش در مواقع رانندگی و مسافرت می باشد. این دستگاه با فندکی ماشین و برق ۱۲ ولت ماشین کار می کند و سری فندکی آن با تمامی خودروها سازگار است. المنت قهوه و چای ساز مسافرتی ماشین در مدت ۱۵ دقیقه آب درون لیوان یا فلاسک را به جوش می آورد. جهت استفاده از المنت فندکی ماشین کافی است آن را به فندکی خودرو متصل کرده و المنت آن را درون لیوان یا فلاسک قرار دهید. بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آب جوش آماده است. قابل ذکر است برروی المنت آبجوش فندکی خودرو یک گیره نگهدارنده جهت آویزان نگه داشتن المنت درون لیوان یا فلاسک تعبیه شده است. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از المنت فندکی ماشین حتما آن را درون آب قرار دهید و بعد از استفاده تا خنک شدن المنت آن را برروی صندلی و یا در کنار مواد پلاستیکی قرار ندهید.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های المنت قهوه و چای ساز فندکی خودرو:
    - امکان استفاده همزمان با چای کیسه ای و انواع دمنوشها
    - امکان درست کردن چای و قهوه حتی با آب سرد
    - با قابلیت جوش اوردن آب در دمای 100 درجه
    - ایجاد حرارت مناسب برای دم کشیدن چایی  
    - طراحی شده برای هر نوع لیوان و فلاکس    
    - به جوش آوردن آب در عرض 15 دقیقه   
    - امکان استفاده در تمامی ماشین ها
    - دارای سیم اتصال به فندک خودرو
    - جنس المنت: استیل ضد زنگ 
    - قابل اتصال به فندکی ماشین
    - بدون تغییر طعم در آب جوش    
    - قابل استفاده در آب سرد      
    - دارای گارانتی تعویض کالا
    - میزان مصرف 12 ولت    
    - بی خطر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان


    با این لامپ که با فندک ماشین کار می کند دیگر نگران نور نباشید. طول سیم این چراغ اضطراری خودرو 3 متر می باشد که تا فاصله مذکور شما را قادر به استفاده از این چراغ اضطراری کم مصرف مینماید.

    قيمت : 149000 تومان
  • لامپ خودرو مدل Multi Color قابل‌ نصب برای انواع چراغ کوچک, چراغ پلاک و کلیه سوکت های سکن با پایه آریایی دارای ریموت برای تغییر رنگ‌های لامپ و یا روشن و یا خاموش کردن و یا کم و یا زیاد کردن و حالت چشمک‌زن نور لامپ‌ها را دارد و مناسب برای انواع خودرو سواری و سنگین و همچنین موتورسیکلت می‌باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • با استفاده از کیت پنچرگیری لاستیک خودرو خودمان به سادگی و درصورت لزوم با نگاهی به راهنمای تصویری پشت بسته می توانیم پنچری لاستیک تیوبلس انواع خودروهای بزرگ و کوچک را برطرف کنیم.

    قيمت : 99000 تومان
  • اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59000 تومان
  • استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مسئله باشند؛ اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید.

    قيمت : 89000 تومان