ساعت بند اکریلی زنانه Platinum
  • ساعت بند اکریلی زنانه Platinum

     طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    همراه با جعبه شکیل

    رسمی , روزمره , لوکس , فشن


    قیمت : 119000 تومان


    ساعت مچی از قدیم تا امروز یکی از ابزار های سنجش زمان بوده و هست اما تفاوتی که میتوانیم در ساعت مچی های امروزه حس کنیم، اهمیت وجود آنها در استایل هر شخص است. اگر که شما کمی به نوع و سبک لباس پوشیدنتان اهمیت میدهید و میخواهید در نگاه اطرافیان یک شخص ایده آل باشید، پس باید ساعت مچی را به عنوان بخشی از استایل تان بدانید و هنگام خرید ساعت مچی به سبک استایل خودتان توجه کنید. ساعت مچی بیانگر دقت و ارزشی است که شما به استایل خود قائل هستید.
    با  ساعت بند اکریلی زنانه Platinum  که بسیار خوش‌ساخت می باشد، استایلی جذاب و درخشان بسازید. این ساعت بند اکریلی مشکی با درخشش خیره‌کننده‌ای که دارد ظاهری زیبا، دلنشین و دلربا به ساعت  شما می‌بخشد. بندی باکیفیت که به راحتی می‌توانید بدون اینکه نگران خراب شدن و یا آسیب دیدن آن باشید از آن استفاده می‌کنید.
    ساعت بند اکریلی زنانه Platinum بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. این ساعت زنانه بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های ساعت بند اکریلی زنانه Platinum:
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - عرضه شده در رنگ بندی مشکی اکریلی
    - طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
    - نوع قفل بند سگکی ساده
    - جـنس بـند چـرم صنـعتی
    - قطر صفحه 30 میلی متر
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - دارای جعبه شکیل
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان


    شال زنانه Servin مشکی با طرح راه های ببری یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان