گردنبند Love
  • گردنبند Love

    طراحی فوق العاده ظریف و شیک

    دارای زنجیر و بسته بندی شکیل …


    تفاوت شما در انتخاب های شماست

    بسیار شیک و پر طرفدار

    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

    با قیمتی استثنایی …


    برای اولین بار در ایران



    قیمت : 19000 تومان

    گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.


    قیمت : 19000 تومان

    تقدیم به خانم های مشکل پسند

    آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید. گردن زیبای شماست ...


     جدیدترین گردنبند برای مجالس و تمام جشن ها

    یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی

     قابلیت ست کردن با انواع لباسهای مجلسی و اسپرت



    قیمت : 19000 تومان

    با طرحی فوق العاده و چشم نواز

    هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید ...


    در جشن ها و مهمانی ها زیبایی خود را به رخ دیگران بکشید

    جذابیت... زیبایی و متمایز بودن را

    به خودتان هدیه کنید ...


    برای اولین بار در ایران




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان



    دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان
  • برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • نیم ست Love یکی از جدیدترین و شیک ترین نیم ست های عرضه شده در جهان می باشد. در طراحی این گردنبند و گوشواره ها از نگین های فوق العاده زیبا و درخشان استفاده شده است ...

    قيمت : 22000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان