شیلنگ جادویی ایکس هوز - Xhose
  • شیلنگ جادویی ایکس هوز - Xhose

    شیلنگ جادوئی ایکس هوز تا ۳ برابر طول اولیه اش بزرگ میشود ...

    طول اولیه این شیلنگ 5 متر بوده که تا طول 15 متر بزرگ می شود

    قابل استفاده برای شستشو اتومبیل، منزل، حیاط، باغبانی و ...


    قیمت : 49000 تومان



    طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. این شیلنگ جادویی به صورت خودکار با باز کردن شیر آب تا سه برابر طول اولیه اش گسترش می یابد و آب را با فشار و به صورت اسپری و معمولی بیرون می پاشد. فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی شود! این شیلنگ که از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده از جنس مش بافته شده ی قوی است و شبیه به هیچ شیلنگ دیگری نیست و با ساختار خارق العاده ، استفاده از آن باعث رضایت شما شده و شما میتوانید به راحتی از آن در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید. شیلنگ جادوئی ایکس هوز با وزنی حدود یک پوند (450 گرم) شما را از شر مشکلات شیلنگهای سنگین و بلند راحت می سازد. طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. شما میتوانید به راحتی از شلنگ ایکس هوز در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های شیلنگ جادویی ایکس هوز - Xhose :
    - دارای لایه منعطف و ضخیم داخلی و لایه تاشو بیرونی
    - ساخته شده از مش بافته شده قوی
    - افزایش طول تا 3 برابر حد معمول
    - افزایش طول شیلنگ تا 15 متر
    - سبک و قابل حمل آسان
    - کیفیت عالی و دوام بالا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

    قيمت : 159000 تومان
  • پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی موجب رفع و جذب لرزش های ماشین لباس شویی می شود که در انواع مختلف (خانگی، صنعتی و…) تولید می شوند.

    قيمت : 99000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان
  • این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان