ست رکابی و شلوارک طرح 11
  • ست رکابی و شلوارک طرح 11

    جنس درجه یک نخ و پنبه


    فوق العاده راحت و سبک

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 49000 تومان



    امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک طرح 11 در عین حال که بسیار متفاوت است و جزو برند معروف درجه 11 می باشد فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد! این ست با جنس درجه یک نخ و پنبه به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک طرح 11 :
    - بسیار شیک و راحت
    - آستین حلقه ای
    - دارای کمر کشی
    - جنس: نخ و پنبه
    - قد رکابی: 68 سانتی متر
    - شانه تا شانه: 41 سانتی متر
    - قد شلوار : 58 سانتی متر
    - فاق شلوارک: 33 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان