عینک آفتابی لاکچری BENI
  • عینک آفتابی لاکچری BENI

    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک

    بدنه فلزی


    قیمت : 129000 تومان



    عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از عینک‌های طراحی شده برای بانوان و آقایان خوش ذوق که با عدسی مشکی و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد. شيشه‌ها و لنزهاي این عينك داراي قدرت محافظت uv 400 هستند اين يعني اينكه قدرت محافظتي در مقابل اشعه‌هايي با طول موج 400 نانومتر را دارند كه اين به آن معناست كه حتي پايين‌ترين طول موج‌هاي اشعه ماوراي بنفش هم به چشم‌هاي‌تان نخواهد رسيد.
    این مدل همراه یک هارد کاور شیک و دستمال پاک‌کننده عرضه می‌شود که کاملا کاربردی هستند. این مدل دوست‌داشتنی انتخابی قابل‌تامل برای موقعیت‌های مختلف و استفاده روزمره خواهد بود. طراحی این محصول به صورت اسپرت بوده و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها می باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی لاکچری BENI:
    - دارای UV پروتکشن 400
    - دستمال مخصوص عینک
    - کیف مخصوص عینک
    - شیشه ضد خش
    - بدنه فلزی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • میله ی ورزشی Easy Curves به تنهایی محتوی پکی کامل از تمرینات ورزشی مناسب بانوان برای فرم دهی و بزرگ كردن عضلات است که شما را از رفتن به باشگاه به این منظور بی نیاز میسازد.

    قيمت : 139000 تومان
  • شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان